07 september 2006


WRITING SPACE

De mensen van het literaturfestival in Berlijn hebben in de voorbereiding niets aan het toeval overgelaten. De deelnemende schrijvers moesten vragenlijsten invullen, speciale foto's laten maken voor aankondigingsposters (hierover later meer) en ook werd onze medewerking gevraagd voor het writing-space-project. We moesten door middel van een foto of een tekening aangeven hoe onze schrijfruimte eruitziet. Die van mij bestaat niet... Ik werk overal, in de trein bv. , op terrassen en in café's. Dat probeerde ik samen te vatten in een foto. En tot mijn verbazing is juist die foto gekozen tot omslag van de vuistdikke catalogus van het festival. Hm. Hierbij dan maar even het beeld - sorry voor de opschepperij. Wie goed kijkt kan één van mijn favoriete kranten ontdekken. Plus mijn vaste bestelling Qua Koffie.