09 mei 2007

BIJ GEBREK AAN plus OWH

Bij gebrek aan eigen grootsche ideeën haak ik maar even in op Franks stukje.
Niet een schaamstapeltje (dat is bij mij minstens 300 boeken hoog), maar wel een planstapeltje:
dit wil ik de komende tijd lezen, ik heb het in huis, shoot me als ik het over een half jaar nog niet gelezen heb!

- Het nieuwe boek van A.F.Th.
- Twee dagboekdelen van Jan Wolkers
- 'Het model' van de Noor Lars Saabye Christensen
- Feuilletons: Extra Edietzie van Jeroen Brouwers
- Willem Jan Otten: Waarom komt u ons hinderen?
- veel kinderboeken waaronder De volle villa
en de nieuwe van Cormac MacCarthy.

Dit is een opscheplijstje, want ik poch er nu toch maar lekker mee. En ook een anti-opscheplijstje, want ze liggen hier dus maar en wanneer moet ik ze lezen?
En dan moet ik ook aan Moby Dick beginnen van Kees. Owh.
En dan heb ik ook nog geen nieuw blogstukje verzonnen. Owh.
En dan is het ook al 1:02. Owh.