14 februari 2007

MIKA

Een ontdekking!
De jongen op de foto is Mika. En hij heeft één van de leukste popplaten gemaakt die ik in tijden heb gehoord.

Gooi Robbie Williams, Freddy Mercury en de Scissor Sisters in een rommelpotje, roer en gooi er flink wat eigengereidheid overheen, en vis dan het resultaat weer op. Ziedaar Mika.

Zijn cd heet LIFE IN CARTOON MOTION en ik beveel hem hartelijk aan. Als jullie in een bushokje stonden en ik zou langsrijden en geld hebben, dan sjeeste ik naar de cdwinkel, kocht alle Mika's op en sjeeste weer terug naar de bushalte. Waar jullie nog steeds zouden staan, in de regen, maar dan drukte ik elk van jullie deze cd in handen en tsjoeoeoeoep er floepten drie diagonale regenbogen boven onze hoofden en er zakte een engelenkoortje met iets te korte rokjes naar beneden.

Luister op Mika's site alvast naar wat liedjes (of lees zijn vrolijk blogstukje), en je kunt ook klikken op deze link, van de MySpace pagina van Mika.