15 februari 2007

Tegoed (voor Edw. door Iv.)

Ik blijf hangen op de zinnen, bij deze mijn laatste post (voorlopig, ik ga in onderhandeling over mijn gastbloggerschap) zal ik E. het plezier doen.

Daarnaast nog even de IKEA. Misschien zegt dit genoeg. In ieder geval hebben ze de mooiste.

Op het station kunnen ze er ook wat van. 3 Jaar geleden zat ik met een vriend in de trein. We kregen voor het instappen een bonnenboekje overhandigd met allerhande kortings- en tegoedbonnen van de diverse etablissementen op het station. Dit ging uiteraard gepaard met de allermooiste aanprijzingen.

Cafe T Espresso had het duidelijk het allerbest voor elkaar. En nog steeds, valt mij op! En dat doet me goed.

Over de thee:
'Ook aan een heerlijke beker thee besteden wij graag wat extra aandacht. Vers gekookt water, geschonken over de builtjes die wij zelf vullen met exclusieve grove theesoorten, garanderen een perfecte beker thee.'

Ik zweer het jullie, achter 'exclusieve grove theesoorten' had de schrijver een tekst toegevoegd om het nog mooier, nog exclusiever, nog aanlokkelokkelokkelukker en nog authentieker te maken.
Deze exclusieve theesoorten waren (zo stond er) 'geplukt voor u door honderden wildvreemden'. Toen ben ik op het spoor gekomen van deze zinnen. En er niet meer mee opgehouden.