30 januari 2007

Adieu (door Marieta)

Zoals aan alles, komt nu dus een eind aan mijn schrijverij. Met dank aan mijn zoon, die mij hiervoor vroeg. Veel verschillende onderwerpen zijn de revue gepasseerd. Het was leuk om te doen en ik hoop dat mijn georganiseerde woordenrommeltje ook leuk was om te lezen. Hartelijk dank aan iedereen die reageerde, maar mijn speciale dank gaat uit naar de allereerste reageerder die schreef: “als ik een beelddenker was zag ik je nu met een kroon op het hoofd, in een beeldig witte jurk, met lang blond haar” en vooral die zucht die er achteraan kwam….ik voelde me zeer gevleid, Marc.
Kalligrafie is niet ter sprake gekomen, dus deze laatste keer een voorbeeld daarvan met tegelijkertijd een welgemeende wens! (Iets te klein uitgevallen, jammer genoeg, maar nog net te lezen.)
En tot slot:

Adieu, wij moeten
elkander groeten
adieu, vaarwel,
tot wederziens!