06 december 2006

C'est Fini Pour Moi (Mathijs)

Heel toepasselijk draai ik nu 'Weg' van Brigitte Kaandorp. Vandaag moest ik naar planles, alles wordt omver gesmeten wat ik in de laatste vier jaar heb opgebouwd aan slechte werkwijzes. In 't kwartiertje pauze wat ik krijg typ ik dit. Even, zoals elke schrijver aan het begin van zijn boek, zoals elke zangeres in het cd-boekje, wil ik wat mensen bedanken.

Allereerst Edward, voor zijn vertrouwen in mij en dat hij me deze te gekke kans gaf.
Vervolgens Mama, papa, oma en zus, voor jullie eindeloze inspiratiegevende gezeur en wijsheden.
Daarna Tessa, blijf geloven in jezelf en hopelijk blijven we nog HEEL lang vrienden
Dan ook nog Josiah en Jennefer, Jos voor het fietsen elke dag weer en Jennefer voor de pijn in mijn buik van het lachen en je Rotterdamse no-nonsense houding.
Uiteindelijk nog iedereen die commentaar heeft gegeven op mijn stukjes, zoals Maikel, Lennard, Marc, Bibi, Richard, Jan-Paul en iedereen die ik vergeten ben.
Dan nog de prutsers, de patsers en de prinsen en prinsessen van de wereld die mij inspireren om jullie onderuit te halen en weer opnieuw op te bouwen.
En als laatste mijn nicht Rianne, die eigenlijk veel beter kan schrijven dan ik en dat je maar een Lama mag worden en ik je snel op t.v en in real life (volgend weekend!) tegenkom.

Zo, dit is dan écht het einde van mijn stukjes en ik hoop dat jullie er een beetje genoten van hebben. Ontzettend bedankt!
Liefs,
Mathijs