22 december 2006

LIJSTJES

Einde van het jaar = lijstjes. En omdat ik MOOIROODHARTJE lijstjes, hier de laatste tien dagen van het jaar de cd's, boeken en films die mij het liefste waren.
Een totaal persoonlijk lijstje dus, want ik zag niet alle films (ik miste oa THE WIND THAT SHAKES THE BARLEY, LIGHTS IN THE DUSK, BORAT, BREAKFAST ON PLUTO en SYRIANA...) , ik las niet alle boeken (ik neem alleen boeken voor volwassenen op, en alleen boeken die verschenen zijn in 2006), en ik had natuurlijk een behoorlijke tunnelvisie waar het de cd's betreft. Sorry. Maar vandaag dan toch maar de nummer tiens.
En voeg gerust eigen lijstjes toe, please please zelfs. Wie me een toptienlijstje toestuurt op edwardvandevendel@chello.nl krijgt een eigen posting hier, alvast dank!

Ik zei het al: ik HEELMOOIROODHARTJE lijstjes!