05 december 2006

Oh Kom Er Eens Kijken (Mathijs)

Wat voor zooi mijn kamer is =)

Tsja, mijn moeder is ook al niet blij met de eigenschap van m'n vader dat ik niets kan opruimen. Alles is een zooitje en ik wil van alles bewaren. Miljoenen potjes, doosjes, gevalletjes met spulletjes liggen verspreid over mijn bureau als een etalage van een derderangs Blokker. Maar die rotzooi doet er nu even niet toe.

Mijn cijfers waren slecht en als ik slecht zeg, dan bedoel ik fantastisch. Slecht. (Haha, had je ik daar of niet? =P) Het was dus echt bagger: 5 onvoldoendes, een gebroken ego, een gekrenkt setje ouders, vrienden die treurig over het velletje papier met 3-en erom heen stonden. Afijn, ik heb dus Geschiedenis herkanst. Een 3.7 sprong niet in mijn oog, het feit dat hij 3 keer telde wel. Maar dramatisch kwam ik na de herkansingstoets thuis. 'Had ik maar wat anders herkanst' verzuchtte ik. Totdat ik vandaag mijn cijfers terugkreeg. Een 8.2, het stond er echt. De leraar gaf me een hand en feliciteerde me. Al trippend kwam ik thuis, een 8.2 wiehoe! Mijn bureau lag er nog even troep-erig bij en mijn computer viel tot zes keer uit, maar ik was blij! En toen de leraar me feliciteerde voelde ik me een beetje Sinterklaas, want die is vandaag ook jarig, ook al hebben we het zondag al gevierd. Ik ben blij en ik wens jullie vanavond allemaal een te gekke Sinterklaas toe!

Tot morgen voor het laatst!

Mathijs