20 november 2006

BRIEF VAN LUDO AAN GOEDELE

Eerdere gastblogger Ludo schreef via een van onze comments een mail aan Goedele. Die móet haar bereiken. Ik help Ludo graag waar en wanneer ik kan, dus daarom plak ik zijn bericht nog even hieronder. Goedele - lees!

Als ik Goedele zie, dan zie ik schoonheid. Niets meer en niets minder en o zo bedriegelijk eenvoudig gestileerd. Goedele betovert mannen met haar blik, haar ontwapenende, intelligente 'zijn'. De zuivere ratio, gecombineerd met een koele facade van brandend verlangen naar alleen hem die haar kan betoveren. Zo, is dit zo'n dichtersmaniertje om met allemaal dure woorden te zeggen dat Goedele een van de mooiste vrouwen is die ik ken? Goedele, fijn dat je dit blog ook leest en een foto van jezelf plaatste! Oja, als je ooit eens in het noorden van het land komt, maakt niet uit waar- Groningen, Leeuwarden, Zwolle, Amsterdam, Rotterdam, Tilburg, Maastricht -wist je dat Maastricht bijna grenst aan Groningen?- zullen we dan eens uit eten gaan? Kees weet uit ervaring dat ik onderhoudend gezelschap ben. Nee, hij gaat zelf niet mee, want hij kan dan niet. We zullen het met ons 2-en moeten doen. Ik hoorde trouwens dat je weg bent bij je man. Vervelend voor je. In mijn vriendenkring is bekend dat ik mensen heel goed door moeilijke fasen van het leven kan loodsen. Nog een reden om snel eens met mij te gaan eten. Weet je wat? We spreken gewoon wat af. Reageer je snel? Liefs, Ludo