21 november 2006

NIEUWE GASTBLOGGER: MATHIJS

Een nieuwe gastblogger dient zich aan! Vanaf woensdag zullen we hier twee weken gastbijdragen lezen van Mathijs Werring. Wie hij is, omschrijft hij zelf:


Ik ben dus Mathijs, 15 jaar, kom uit een van de kleinste dorpjes uit Zuid-Holland. Ik houd van muziek luisteren, tv kijken, msn'en, lezen, schrijven, zingen (vooral vals), praten en foute blaadjes als de Glamour lezen. Ik houd absoluut niet van hokjesdenkers, zeurpieten, school, arrogantie en m'n kamer opruimen aangezien als ik dat gedaan heb, het tien minuten later weer een puinzooi is. Ik ben mezelf, geef om anderen en heb graag commentaar. Ik houd van Kolonisten van Catan op de computer spelen en ik heb een vreselijke hekel aan plannen. Ik geloof in karma en dat dingen gebeuren voor een reden. Ik ben verliefd op Anna Marie van Holland's next top model, maar volgende week kan dat weer Karina Smulders of Carice van Houten zijn. Ik wil later graag schrijven of acteren of in ieder geval iets waarin me kan uiten.


Mathijs, welkom op dit weblog en we kijken uit naar je stukjes!