01 november 2006

Tot ziens (Ludo)

De afgelopen twee weken was ik hier gastblogger. Nu al weet ik dat me dat veel heeft opgeleverd. Naast de € 275,- per post, dank je Edward, heb ik een heus boekomslag van Ted gekregen. In verband met jeugdige kijkers niet plaatsbaar, maar wel heel erg grappig. Ik zat regelmatig grinnikend en zelfs gierend van het lachen achter mijn computer. Canna is en blijft geweldig! De gedichten van Ted over Canna zijn super. Ze verdienen een plaatsje op dit blog en niet weggestopt in de commentaren.

Deze over Bibi als koninigin en loodgieter van Canna:

De koningin van Canna strompelt ’s ochtends naar ’t balkon
En snuift de geur die opstijgt op van ’t koninklijk gazon.
Daar staan op rij zes potten van het fijnste porselein
Met rozenhouten brillen en van Italiaans design.
Daar mag het volk op kakken, een geschenk voor gans de natie.
De koningin kijkt toe, want kán niet wegens constipatie.

En over ons vertrek naar Canna en de gezinssamenstelling:

Wij scheepten in! Wij voeren uit! Vaarwel! Adieu! Gegroet!
Wij roeiden naar de overkant, maar koersten niet zo goed.
Wij zagen land en Edward vroeg: “Zeg, is dit Canna, ma?”
“Wij zijn,” zei zij, “te ver geroeid. Daar lees ik: Canada!”

En dan Kees, zijn fantastische verhaal is te lang voor plaatsing op het blog, maar hier nogmaals de link naar zijn verhaal. En Kees, we gaan dus eten in Visvliet. Geweldig!

Ik vond het super! Edward, dank je wel!