03 december 2006

I'm Coming (Mathijs)

Ik heb best veel slechte gewoontes en hoe zeer ik me ook probeer te houden aan m'n goede voornemens: het werkt nooit. Ik heb onder andere de slechte eigenschap om overal (heel erg) te laat te komen. Wel ben ik erg stipt in het vertrekken op het moment dat ik elders daar hoor aan te komen. Of het ook nu voor ontbijt of avondeten is: mijn moeder moet altijd haar longen uit haar lijf schreeuwen om mij van m'n kamer naar beneden te krijgen. Zoals daarnet: we vieren vandaag Sinterklaas (jippie. Cadeautjes krijgen zonder reden is absoluut een van de mooiste dingen uit het leven. En bovendien krijg ik een Edward-boek als het goed is, dus hopelijk bevalt-ie) en m'n moeder moest weer roepen. Eigenlijk vind ik het heel vervelend dat ik overal te laat kom, maar ik kan er gewoon niets aan doen. Op school kom ik anders wél overal op tijd aan. Ik snap het niet, maar 't zit gewoon in mijn natuur. Nu ga ik zometeen m'n lenzen indoen, pepernoten eten en mijn cadeautjes openmaken. Waar ik van ongeveer 98% al weer wat er in zit. Want cadeautjes krijgen, daar ben ik heel stipt in. Om de drie minuten een cadeautje. Ik ben benieuwd, ook al weet ik al wat erin zit, mijn handen jeuken, ze strelen langs het pakpapier en ik ben weer gelukkig. Nog 12 cadeautjes en dan zit mijn kamer weer helemaal volgestampt met nieuwe dingen. Die je dan een halfjaar later weer terug vindt, omdat je ze kwijt was geraakt. Maar nu ga ik echt.

JA-HAA IK KOM ERAAN!