09 april 2007

NIEUWE GASTBLOGGER: ALEX!

Vanaf morgen zal hier Alex(ander) bloggen.
Student psychologie (in Amsterdam), weet veel of alles van alle soorten cultuur, is fanatiek roeier, en speelt gitaar in een nog-onbekend-maar-ze-breken-snel-door-voorspelling-van-Edward- bandje. Men denkt nog na over een definitieve naam, maar ik (E.) vind hun huidige naam mooi genoeg: THE STARTING HEARTS.

Ik ken Alexander (Alex) in de verte via Sjoerd, die ik weer, lang geleden, als jongetje in de klas had. Alex dus niet, maar ze zijn goede vrienden. Persoonlijk vind ik dat Alex columns zou moeten gaan schrijven, in welke krant dan ook. Maar ik geloof dat zijn eerste prioriteit niet bij schrijven ligt. Hm, daar heb ik hem dan de eerstvolgende twee weken toch maar mooi toe gedwongen!

Alex, welkom! Leuk dat je wilt bloggen!