23 oktober 2006

Ten aanval! (Ludo)

Uit de reacties op "Canna" en na het lezen van Jan Pauls blog rest ons volgens mij maar 1 ding: we gaan Jan Peter eens echt trots en blij maken.
We veroveren Canna, maar dat niet alleen. Laten we dan in godsnaam meteen die hele Binnen-Hebryden maar in een moeite door koloniseren. Nieuwe naam: De Holland-Atlantische eilandengroep.
De beroepen kristalliseren zich al aardig uit.
Edward wordt hofdichter, Ted wil heel graag bisschop van dit gebied worden.
Kees wordt de bondscoach van de HAE en Jan Paul Maarschalk der Holland-Atlantische strijdkrachten.
Dan de dames: Bibi geeft al aan goed te zijn met stront, maar ik acht haar tot meer in staat. Ik zeg weg met Bianca. Bibi Balkenende, een first lady met ballen, die haar man verlaat om de nieuwe kolonie op te stoten in de vaart der volkeren. Marieke ken ik helaas niet zo goed, maar dat ze graag manager is, werd mij duidelijk. President-Generaal van het Holland-Atlantisch algemeen ministerie dus.
Ik wil ook graag mee. En dan toch wel heel graag die rots op naar mijn vuurtoren. Mag ik mee?
Groeten vanuit Ameland.