25 oktober 2006

What's next? (Ludo)

Over een week eindigt mijn gastbloggerschap. -dan pas?- Om de bijdragen die resten aan jullie voorkeuren te laten voldoen, ben ik benieuwd naar jullie wensen? Wordt het een interview met...? Een verslag van mijn stiekeme rendez vous met....? De aanbeveling van .....? Een nadere analyse van het hilarische poepgedicht van Ted? Een verherverbeteringsvoorstel van de stand van zaken in ons land? De finale van Canna, ons aller eiland? U roept ik draai. Een goed onderwijzer is immers flexibel.
Vanaf vrijdag ben ik weer thuis en zal ik gedienstig jullie wensen vervullen. De internetverbinding hier op Ameland is namelijk zo traag dat alles wat ik nu typ, toch pas vrijdag op dit weblog staat. Bovendien brengt nog een keer inloggen hier mij in staat van oorlog met de pc waar ik achter zit.
Ik zal de suggesties vrijdag rustig verwerken. Sms-en mag ook. Nummer is verkrijgbaar bij Edward.
Ps: hier op Ameland is een monument voor een aantal paarden -paardenkerkhof- dat ooit verdronk in zee tijdens een reddingsoperatie. Ik moest daar even over nadenken en weet nog steeds niet wat ik vind van een paardenmonument. Ik bedoel maar, het waren toch zeker geen Bonfires. En die stond na zijn carriere gewoon in de wei bij Veghel.